5 книг, які зобов’язаний прочитати кожен CEO

букс
Постійний розвиток та рух вперед – це основа складова успішної людини.
Пропонуємо Вашій увазі підбірку книг, прочитавши які, Ви навчитесь приймати правильні рішення та вирішувати проблеми, з якими зустрічається будь-який керівник.
ben
Бен Горовиц “Безжальна правда про нещадний бізнес” 

Увесь свій досвід керування людьми, боротьбу з їхніми інтригами, пошуки найкращих фахівців Бен Горовіц подає як інструкцію до дії, зрозумілу кожному. Бізнес-дійсність — нещадна, наче життя у гетто, про яке співають часто цитовані автором репери. А ваші шанси виграти дорівнюють шансам програти. Тому ця книга не для тих, хто шукає легких відповідей, а для тих, хто знає: запитань завжди більше, ніж відповідей, а перемагають у бізнесі тільки найвідважніші. 

Бізнес-гуру, інвестор Кремнієвої долини, американський підприємець Бен Горовіц написав відверту книгу про бізнес, не подібну на сотні видань штибу «Як створити власну справу і досягнути успіху». Автор не пропонує готових рецептів успіху та аргументовано пояснює, чому таких рецептів не існує. Горовіц розповідає, що в бізнесі, як і в житті, передусім потрібно розмежовувати своє сприйняття і факти, особисте та професійне, і тоді навіть рішення звільнити кращого товариша ні для кого не стане катастрофою.

Ця книга для топ-менеджерів, підприємців і всіх амбітних читачів.

idealnyi-kerivnyk-chomu-nym-nemozhlyvo-staty-709061.400x500w
Іцхак Адізес  “Ідеальний керівник”

Теорії Іцхака Адізеса успішно застосовуються в 48 країнах світу, у різноманітних компаніях: від стартапів до найбільших світових корпорацій (Bank of America, Coca-Cola, IBM). Його рекомендації універсальні й допоможуть кожній компанії налагодити роботу менеджерів та відповідно підвищити продуктивність.

Ідеального керівника в природі просто не існує. Адже одна людина насправді не може впоратися з таким складним процесом, як менеджмент. Успіх вимагає поєднання певних якостей, які часто зовсім несумісні. Але можна й потрібно створити команду, кожен учасник якої доповнюватиме один одного в стилях управління.

Адізес називає та характеризує чотири стилі керування: Самотній рейнджер, Бюрократ, Підпалювач і Суперпослідовник. Якщо побудувати між ними правильну комунікацію, то навіть неминучі конфлікти вдасться використати для правильних та ефективних рішень.

Ця книжка для керівників та амбітних працівників незалежно від галузі, які хочуть навчитися ефективно комунікувати з колегами.

дилема іноватора
Клейтон М.Крістенсен “Дилема інноватора”
«Дилема інноватора» — книжка про те, як компанії втрачають лідерські позиції у своїй галузі, коли постають перед ринковими та технологічними змінами.
У ній ідеться не про невдачі компаній взагалі, а про невдачі сильних компаній — компаній, якими захоплювалися та які намагалися наслідувати, компаній, які прославилися завдяки своїм інноваціям і вправному управлінню.
Ця книжка мала великий вплив на Стіва Джобса згідно біографії авторства Уолтера Айзексона. Але не один Стів Джобс оцінив цю уже класичну працю: у фан-клубі Крістенсена — Ілон Маск і Джефф Безос, Гай Кавасакі та Малколм Ґладуелл, рада редакторів Amazon (вони визнали її однією зі 100 книжок у категорії «Лідерство й успіх», які неодмінно треба прочитати за життя) та журнал Fast Company (визнано найвпливовішою книжкою з лідерства). Журнал The Economist зарахував її до однієї з шести найважливіших коли-небудь написаних книжок про бізнес, a Forbes оголосив автора одним з найвпливовіших теоретиків бізнесу останніх 50 років.
books-min-8
Джим Коллінз “Від хорошого до величного”

Якщо ви відчуваєте, що до певного етапу піднімалися вгору, а вже кілька років пробуксовуєте на місці, то ця книжка — той червоний прапорець, який покаже, що ви робите не так і куди слід почати рухатися, щоб пробитися у вищу лігу бізнесу. Джим Коллінз пояснить, як вивести компанії, громадські і державні організації та установи з хорошого на величний рівень.

У цій книжці Джим Коллінз аналізує діяльність і структуру компаній, яким вдалося здійснити прорив у вищу лігу бізнесу. Він відібрав фірми, які, попри всі кризи, п’ятнадцять років поспіль показували найкращі результати у своїй галузі. Як Gillette, Kimberly-Clark, Philip Morris та іншим вдалося взяти настільки високу планку? Джим Коллінз вивів формулу — дев’ять кроків, які дозволять розкрутити маховик успіху до швидкості, яка приносить шалені прибутки.

Ця книга для якнайширшого кола читачів, усіх, хто цікавиться бізнесом, менеджментом, саморозвитком. Особливо зацікавить СЕО, менеджерів та стартаперів.

від нуля до одиниці
Пітер Тіль “Від нуля до одиниці”

Книжка являє собою передусім курс лекцій Пітера Тіля Computer Science 183: Startup, який він прочитав у 2012 році студентам Стенфордського університету. Обговорення ідей і досвіду викладача як успішного підприємця та інвестора вийшло за межі університетського кампусу – на сторінки видання The New York Times.

Блейк Мастерс, один із найнаполегливіших слухачів курсу, упорядкував нотатки з лекцій та розмістив їх онлайн, – текст став сенсацією в Інтернеті.

Зовсім згодом Пітер Тіль вирішив видати напрацювання окремою книжкою, і Блейк Мастерс став її упорядником.

У 2014 році видання очолило рейтинги The New York Times, здобувши визнання ділових кіл і масової аудиторії. 

Книжка стане пусковим механізмом для тих, хто прагне мислити категоріями стартапів і створювати нове, а не копіювати відпрацьовані шаблони.

Автор переконує: роблячи те, що ми вже знаємо, ми рухаємо світ від 1 до n, додаючи більше чогось вже знаного; проте щоразу, коли ми створюємо щось нове, ми ступаємо від 0 до 1. Акт творення одиничний, як і мить творення, а його результат – щось нове і незвичайне.

Пітер Тіль доводить, що сучасний світ живе в епоху технологічної стагнації, і якщо американські компанії не інвестуватимуть у нелегку справу творення нового, вони приречені у майбутньому, незалежно від того, наскільки високі їхні прибутки тепер. Тіль покроково описує дієвість експоненціального закону у світі стартапів, таємниці роботи із венчурним капіталом, а також інноваційні ідеї майбутнього, які змінять життя людей до невпізнаваності…

Ця книга для підприємців, топ-менеджерів і всіх, хто прагне реалізувати нові бізнес-ідеї, які змінять світ і його майбутнє.

Книги завжди супроводжують кожну успішну людину, адже це кладязь знань і досвіду, що дозволить Вам надихнутись новими ідеями та уникнути, вже зроблених кимось, помилок. Переконані, що цей список стане приводом для поповнення Вашої бібліотеки.

А для підкріплення цих знань та для пошуку партнерів чи клієнтів рекомендуємо Вам Kyiv Outsourcing Forum 2018 – конференцію для керівників та топ-менеджменту ІТ аутсорсингових компаній з України, Європи та США.